keskiviikko 5. syyskuuta 2012

pe 31.8.2012

Kansainvälinen kahvitunti & ruokaisa labraturvallisuusinfo


Perjantaina kävin YMCA:ssa kahvitunnilla klo 14. Paikka oli kampuksen toisella puolella lähellä kemian laitosta. Kansainvälisellä kahvitunnilla juttelin pääasiassa erään miehen kanssa, joka lukee kauppatieteitä ja miettii tulemista vaihtoon Jyväskylään. Kerroin hänelle kaikenlaista Jyväskylästä ja Suomesta sekä vastailin hänen kysymyksiinsä. Juttelin myös vähän kaikki-tuntee-Rebeccan kanssa, johon tutustuin Yhdysvaltoihin tulo viikonlopun sunnuntaina Walmart-ostosreissulla.

Kahvitunnilta minun piti lähteä reilua tuntia aikaisempaa pois, koska minulla alkoi kemian laboratorioiden työturvallisuusluento klo 15. Minua ylipäätänsä huvitti se, että siellä oli tarjoilua ja vielä se, että minkälaista tarjoilua siellä oli:

 
Kuten kuvasta näkyy, siellä oli pizzaa, limpparia, sipsiä ja suolakeksejä. Ei tällaista meillä Jyväskylässä ole! Pitäisi varmaan ehdottaa! =) Kyllä mä olen nähnyt, että kemian laitoksen työntekijät pitävät keskenään pitsahetkiä, mutta ei sinne opiskelijoita päästetä.
 
Infossa oli uusi tuttuni korealainen Sun, joka on todella fiksu nainen. Hän tekee tutkimustyötä proteiinien parissa ja hän on ollut kansainvälisen opiskelijajärjestön puheenjohtajana sekä vieläkin aktiivisena kyseisessä järjestössä. Häneltä sainkin kuulla, että klo 16 on kyseisen järjestön kokous, jonne ajattelin mennä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti