lauantai 22. syyskuuta 2012

ke 19.9.2012

Autoin Kyleä labraselosteen tekemisessä, maanantain koetulokset & tutkin huumeita.

Sain maanantain koetulokset, joista olin positivisesti yllättynyt. Maksimipisteet olivat 100. Kurssin arvosanajakauma oli seuraavanlainen: 27, 34, C:n saivat seuraavilla pisteillä: 40, 40, 43, 44, 44, 45, 46, 46, B:n saivat seuraavilla pisteillä 50, 52, 61 ja A:n saivan seuraavilla pisteillä 71 ja 89. Itse sain 71 eli toiseksi parhaan! Olin todella positiivisesti yllättynyt! :) Jee! Toka paras, vaikka äidinkieleni ei edes ole englanti, mutta olen kyllä tehnyt tosi paljon töitä kurssin eteen.


Koetulokset, jotka olivat kirjekuoressa
 Autoin kemian välinekurssin Kylea tekemään hänen labraselostettaan, sillä hänellä oli ilmeisesti töitä edellisenä päivänä, eikä hän voinut jäädä tekemään sitä yliopistolle tai hän halusi mennä tapaamaan tyttöystäväänsä. En tiedä. Itse en yleensä ole alla olevassa "tietokoneluokassa", koska en pidä Applen koneista, koska olen tottunut PC:n.


Autoin Kylea hänen labraselostuksensa teossa Maagin kirjastolla
 Todisteanalyysikurssin labrassa tutkimme huumeita ja lääkkeitä. Meillä oli LSD:tä ja marihuanaa tutkittavana! Humpit!


Todisteanalyysikurssilla

 
No pakko myöntää, että ei ne ollut oikeaa marihuanaa ja LSD:tä, mutta kuitenkin. Teimme erilaisia yksinkertaisia testejä. Hauskaa oli, vaikka labra oli kyllä hieman liian yksinkertainen ja vailla mitään kovin läheistä suhdetta oikeaan huume/lääkeainetutkimukseen, tai mistä minä tiedän, kun en siitä tarkemmin tiedä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti