maanantai 5. marraskuuta 2012

su 4.11.2012

Opiskelua huonolla menestyksellä, Nooan arkin tuhontaa kirkonmenojen jälkeen

Kävin Stanin kanssa lounaalla ja sen jälkeen hän tuli hengaamaan huoneeseeni. Eihän opiskelusta sitten meinannut tulla mitään. Erityisesti, koska olin opiskellut niin paljon koko viikon aikana ja kaveri on siinä vieressä. Olisin toisaalta voinut sanoa hänelle, että menetkö pois, mutta jostain syystä en sanonut.

Illalla menin Newman Centeriin messuun. Keskuksessa sain kuulla, että muutamat ihmiset, jotka olivat suunnitelleet tekevänsä retriitin seuraavana viikonloppuna, tulevat sen sijaan kanssani Mammuttiluolaan. Mammuttiluola sijaitsee Kentuckyn osavaltiossa ja siellä on valtavan laajat luolaverkostot. Olen niin iloinen, että he mahdollistavat reissuni! :) Yritin järjestää reissua aikaisempana viikonloppuna, mutta se ei onnistunut.

Messun jälkeen tuhosimme kulkueessa käytetyn Nooan arkin:

Nooan arkki ennen sen tuhoamista

Jessica näyttää Nooan arkille, mistä kana pissii! xD
Illalla motivaatio ei ollut sen parempi. Olin jäänyt jo sen päivän opiskelutavoitteista jo niin paljon jälkeen, ettei enää kiinnostanut. Sen sijaan tein oveeni sijaintilapun. Tein kaksi nuolta siihen, jotta voin laittaa kaksi paikkaa, joissa olen poissaollessani. Kaikki paperit ovat käytöstä poistettuja papereitani.


Nuolet osoittavat paikkaa, joissa sillä hetkellä olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti