torstai 1. marraskuuta 2012

la 27.10.2012

Fright Night (Halloween-naamiaiset)

Halloween naamiaiset olivat yliopiston amerikkalaisen jalkapallokenttäkatsomorakennuksen yläosassa. Olin pukeutunut Frankenstein-kemistiksi. Värjäsin kaulani ja käteni vihreällä, mustalla ja punaisella ihovärillä zombinaisuuden lisäämikseksi. Olin ostanut pomppupallon, jonka sisällä hyllyi silmä, joka pompotettaessa loisti punaisena ja sinisenä. Lisäksi minulla oli pieniä kemistinpulloja, joissa oli sisällä saippuavettä ja korkissa saippuapuhallusrenkaat. Syötävää muumionlimaa löytyi myös taskustani. Se on happaman omenan makuista hyvin viskoottista vihreää nestemäistä karkkia.
Maskini olin ostanut lähikaupasta vain noin reilun 4 euron hintaan! :) Monet pitivät asuani hienona! =)

Ilta kului herkkuja syödessä, tanssiessa sekä kavereiden kanssa jutellessa. Surullista oli kuulla se, että tosi monien pitää juoda itsensä känniin halloweenina.

Tämä lauantaipäivä ei ollut kuitenkaan varsinainen halloweenpäivä vaan se on seuraava keskiviikko.

Minä ja thaimaalainen Sumanun

Yritin etsiä Facebookista kuvaa, jossa olisi vielä enemmän väkeä, mutten toistaiseksi löytänyt. Tässä kuvassa olijoista mainittakoon etelä-korealainen Seon (lausutaan kuten englannin kielen aurinko Sun eli suomeksi San). Hän on punahilkkavaatteissa kuvan keskellä. Sun on kanssani samalla kemiankurssilla sekä hän on aktiivinen kansainvälisen opiskelijajärjestön jäsen, itse asiassa entinen puheenjohtaja.

Tanssia




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti