torstai 15. marraskuuta 2012

pe 9.11.2012

Esitteiden vientiä asuntoloihin, Mammuttiluolareissulle lähtö ja siihen liittyvä yöpyminen Daytonissa katolilaisessa yhteisössä.



Newman Centerin opiskelijatyöntekijä Nicky sekä kaverini Mary, Andrea ja Jessica tulivat kanssani Mammuttiluolastoon. Heidän piti ensin lähteä jonnekin muualle retriittiin viikonlopuksi, mutta sen sijaan he halusivat ilduttaa minua ja lähteä kanssani luolastoon. Olin siitä todella iloinen. Olin yrittänyt järjestää reissun jo kerran aikaisemmin, mutta se ei ollut onnistunut, koska vain yksi henkilö oli halukas ja kykenevä lähtemään kanssani noin 8 tunnin ajomatkan päähän.

Kokoonnuimme viideltä Newman Centerille syömään pizzaa (juusto- ja pepperonipizza olivat tietenkin vaihtoehdot). Pitsojen jälkeen lähdimme matkaan kohti Ohion Daytonia.

Daytonissa oli katolilainen yhteisö, jotka eivät halunneet tehdä elää niin sitoutuneesti kuin nunnat ja munkit, mutta hyvin lähelle sitä. He omistivat omakotitalon ja jonka takana sijaitsevan talon he olivat vuokranneet. Yhteisössä eli suurin piirtein 8 aikuista ihmistä. Heillä oli kasvimaa talojensa välissä ja he yrittivit elää luontoa kunnioittaen. Ainakin yksi heistä oli naimisissa, mutta en nähnyt hänen miestään. Osa oli opiskelijoita. Nicky oli ollut osana tässä yhteisössä, josta hän tunsi heidät. yksi heistä, David, opiskeli samaa koulutusta kuin Nicky ja me ajauduimme puhumaan Magic The Gathering -korttipelistä. Loppujen lopuksi pelasin korttia Davidin kanssa yli yhteen asti yöllä. Minulla ei ollut omia korttejani mukanani, mutta pelasimme hänen korteillani. Yksi hänen pakkansa oli todella hyvä mustavihreäpakka, jolla oli hyvä korttien kierrätys & vastustajan korttien tuhoussysteemi.

Punkkani Daytonissa


Pelaaminen yli yhteen asti ei ollut hyvin hyvä idea yhdistettynä siihen, että mun piti olla hereillä 7.15. Tämä yhdistettynä siihen, että nukkumaan pääsin noin kahden aikaan ei ollut kovin ilahduttavaa. Kuitenkaan minua ei ollenkaan kaduta MTG:n pelaaminen, päinvastoin. Aamulla kännykkäni ei herättänyt minua. Hälytys oli vielä päällä tai kännykän mukaan se ei ollut vielä herättänyt. Toinen selitys voi olla se, että nukuin niin sikeästi, etten herännyt kännykkäni pirinään. Tämä on kuitenkin kummallista, sillä ei kännykän herätyskellon pitäisi mennä pois päältä, kun odottaa riittävän kauan. Se kuitenkin saattaa olla mahdollista, sillä huomasin kännykän herätysäänen olevan noin puolella teholla. Aamulla Mary tuli herättämään minut viisitoista minuuttia sen jälkeen, kun meidän piti olla jo viereisessä talossa aamupalalla ja aamurukouksella. Olin tästä todella nolostunut, mutta minun ei auttanut kuin pakata tavarani niin nopeasti kuin mahdollista. Pahoittelin ja kerroin kännykkätilanteeni heille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti