maanantai 8. lokakuuta 2012

pe 5.10.2012

Viikonloppureissun ensimmäinen päivä

Minä, Eray (turkkilainen), Tyler (amerikkalainen, Petrin "naapuri" asuntolassa), Tiffany (Tylerin tyttöystävä) ja Avneesh (indialainen, Tylerin kämppis) teimme viikonloppuretken asuntovaunuilemaan sekä huvipuistoilemaan.

Matka yliopistolta kesti pari tuntia.

Tiffanyn aidin auto leirinta-alueella
Näkymä asuntovaunualueen toiselta puolelta


Asuntovaunu, johon majoittauduimme oli Tiffanyn perheen asuntovaunu. Se on paikallaan ympäri vuoden, mutta he voivat mennä sinne vain kesällä. Asuntovaunu oli valtava! Sen olohuone-keittiö oli jo pelkästään isompi kuin meidän Kivelän mökillä oleva vaunu. Olohuone-keittiön lisäksi toisessa päässä oli vanhempien makuuhuone, jossa oli kahden hengen sänky. Näiden huoneiden välissä oli käytävä sekä ns. lasten makuuhuone, jossa oli kolme sänkyä päällettäin. Minä, Eray ja Avneesh nukuimme siinä. Tiffanyn vanhemmat ja pikkusisko Casy olivat asuntovaunuilemassa myös. Casy, Tiffany ja Tyler nukuivat olohuone-keittiössä.


Tiffanyn perheen asuntovaunu



Casy asuntovaunun käytävässä
Olohuone-keittiö

 Illalla menimme juomaan kuumaa kaakoata tai itse asiassa sinne menivät vain minä ja Tiffany, koska Tyler, Eray ja Avneesh menivät polttamaan marihuanaa kylpyrakennukseen. Olin järkyttynyt, että Avneeshilla oli ylipäätänsä marihuanaa ja että Tyler sekä Eray olivat molemmat polttaneet sitä aikaisemmin ja polttivat sitä Avneeshin kanssa. Nimittäin huumeet ovat olleet todella vieras asia minulle (kerran olen nähnyt jonkun käyttävän huumetta koko elämäni aikana Helsingissä) ja yhtäkkiä olenkin retkellä, josta 3/5 polttaa marihuanaa vähintään silloin tällöin. Se oli vähän pelottavaakin, koska en tiennyt, että miten pahasti he voivat naksahtaa, kun vähän pössäyttelevät sitä. Onneksi he olivat rentoja ja rauhallisia käytön jälkeen.

Casy oli laulanut meille aikaisemmin Tuiki tuiki tähtösen englanniksi ja, kun kerroin Tiffanylle, että osaan sen suomeksi sekä vähän Japaniksi, Tiffany pyysi minua laulamaan sen Casylle. Casy oli aivan hurmaantunut laulusta, sillä hän piti sohvanpäädystä kiinni, heilutteli päätänsä oikealta vasemmalle silmät kiinni ja hyräili laulua suu messingillä. Hän pyysi minua laulamaan sen ainakin 5 kertaa uudestaan. Viimeisellä kerralla en lopettanut laulamista, vaan odotin, kunnes hän sanoo, että nyt riittää. :)


Tyler leikkii Casyn kanssa



Meidän majoitushuoneemme Eray nukkui alhaalla, minä keskellä ja Avneesh ylhäällä.

Kammottava pääkallo asuntovaunumme pation kulmalla
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti