lauantai 1. joulukuuta 2012

pe 23.11.2012

Menomatka Chicagoon

Lähdimme aamulla ajamaan Chicagoon. Matka kesti noin 7-8 tuntia, jonka aikana olimme kolmessa eri osavaltiossa: Ohiossa, Indianassa ja Illinoissa, jossa Chicago on. Kymmenen henkeä lähti reissulle kaiken kaikkiaan, joista vain Travis oli amerikkalainen. Olimme vuokranneet kaksi autoa.
Matkalla satoi rakeita
Hotellilla meillä oli ongelma, sillä meillä oli kaksi neljän hengen huonetta, mutta 10 henkiä kaiken kaikkiaan. Sanoin, että voin nukkua lattialla, mutta monen vaiheen kautta etelä-korealainen Sun nukkui kylpylässä poikaystävänsä kanssa ja minä pääsinkin sänkyyn.

Toinen hotellihuoneistamme

Kävimme pitsalla läheisessä pitseriassa. Pitsat olivat oikein hyviä ja valtavia!


Poppoomme Sunia lukuun ottamatta vasemmalta oikealle: Eray (Turkki), Petri (Suomi), Yanda (Kiina), Jennifer eli Huan-Kua (Taiwan), Travis (USA), Yuan (Kiina), Yu-Chi (Taiwan), minä ja Mevan (Sri Lanka)

Hyppäsimme ensin onnikan kyytiin, joka vei meidät lento-kentälle. Sieltä kävelimme lentokentän toisen päähän, jossa oli juna-asema. Junalla pääsimme keskustaan. Matka hotellilta keskustaan kesti noin tunnin.

Chicagon iltahämykuja

Chicagon luistelijoita Millenium puistossa

Eray, Mevaan, Yu-Chi, minä ja Petri kuvassa Pavun edessä Millenium Puistossa

Minä erikoisessa asennossa Millenium Puiston laidalla
Ilma oli yllättävän kylmä, jonka takia kävimme juomassa lämmintä juotavaa kahvilassa.

Minä, Kuan-Hua, Travis ja Yuan

Jakaannuimme kahtia, joista muut kansainväliset pojat kuin minä lähtivät baariin ja loput palasivat kämpille.

Iltavalaistusta Chicago-joelta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti